dinsdag 1 maart 2011

Seks

SNK: En jullie voelden een vonk overslaan...
BEP: Op zijn zachtst gezegd. Het was eerder het Midden-Oosten. Dat zijn de woorden waar ik aan denk.
SNK: Een licht ontvlambare situatie.
BEP: Een reusachtig gejubel, een bevrijding van de ketenen der conventie!
SNK: Prachtig! Hoe zijn jullie nader tot elkaar gekomen? Vertel dat eens.
BEP: In mijn slagerij was het al duidelijk: wij waren voor elkaar geschapen. Ik als leuk zelfstandig burgermeisje, hij als autoriteit en aan God gelijk.
SNK: Overdrijf je niet?
BEP: Helemaal niet. Hij kan alles en alles wat hij aanraakt verandert in goud. Hij maakt indruk op alle vrouwen en geeft zijn liefde aan hen allemaal terug. Niet de vleselijke liefde en de geestelijke van geliefden onderling, nee, als een herder heeft hij voor heel de kudde en aardig woordje en een duwtje in de rug over. En zoals als er voor God geen tijd bestaat, zo bestaat er voor hem: Sergei Leonidovitsj, geen tijd en dus lagen we al tijdens onze eerste date te bonken. Na de koteletjes gegeten te hebben en wat gebabbel: hoe heet je?, wat doe je het liefst?, dat soort dingen, renden we naar de slaapkamer. We hadden enorm veel wodka gedronken. Terwijl hij bovenop mij lag en een onwelriekende alcoholdamp uitstiet zei hij: Vrees niet voor uw vleeswinkeltje. Ik compenseer "wegens omstandigheden gesloten". Hang morgen maar een briefje op de deur. Toen prevelde ik ten antwoord: Mij geschiede naar uw woord.
SNK: En negen maanden later?
BEP: Had ik een kerngezond dochtertje: Irisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten